Thursday 26 July 2007

昨天,今天,考试,八点到九点。

一路以来的,我又提早出来。
昨天,Physics II,8.30pm交卷;
今天,Chemistry,8.27pm交卷。

昨天前,有人说我一定第一个出来,但其实,我出来五分钟前,一个siaolala已经出了。
今天,终于做了第一名,还有人说我破纪录,昨天30分钟,今天少过30。

狂汗

做完了,当然出来了啊,留在里面做啥啊?
检查过了,还要浪费时间做什么double check呢?
会就会,不会就不会。

所以,昨天,大多数会,有一部分不会,没有什么需要检查一次又一次的。

今天,大多数都是乱来的,更不用说,也没有心去检查,写完最后一个答案,交。

不是要比什么,不是要炫耀什么,就只是爽 XD

也或许,我听到,有人不爽我每次考试都早出,哈哈,你不爽,我爽就好,而且还要让你更不爽,所以更加地每次早出,你吹啊? Bluek :P

8 comments:

Anonymous said...

想不到你会是一做完就出来的学生

我呢,肯定不会
这点我们真的不同了

哈哈

G said...

我只是不想浪费时间而已,
等待时间,是最难过的。

Anonymous said...

what is siao lala ??

G said...

lolx, who are you?

Siaolala mah si siaolala lo
XD

Anonymous said...

i think siao lala is something bad ....rite??

G said...

lolx, siao lala is some kind of "noun", created by the first people who commented on this post.
>.<

And yea, it has the negative meaning.

And again, 报上名来

Anonymous said...

oo....so u mean the one who pass up his or her test paper is siao lala ....just because he or she is earlier than u five minute then u call him siao lala ....how about those who pass up later than u ?
should they call u siao lala too ??
shouldnt they ?
who am i ?
maybe i will tell u next time ,just maybe XD

G said...

=.=

Maybe....

But I said he is siao lala because I don't think he really finished the paper before passing up, instead, he passed up because he don't know how to do, and I tell you, there's quite a lot of people who do so(but not me obviously >.<).